perjantai 5. kesäkuuta 2015

KUULUMISIA

 Huh huh, vihdoin musta kuulee täällä blogin puolella taas. Mun viimeset viikot on menny (taas kerran...) ohi ihan hujauksessa, vaikkakin aika paljon on taas kerenny tapahtumaan. Nyt kuitenkin on siis käännetty lomavaihde päälle, jos sitä nyt voi lomaksi vielä kutsua. Kesätöitä heti alkuun ja säiden puolesta tuntuu ihan syksylle, joten mun kesälomafiilis on siis jossain kaukana pois. Mutta hei, ehkä se sieltä pian tulee! :-)

Nyt kuitenkin vähä paluuta mun menneisiin päiviin ja viikkoihin!


1.
Väsynyt mutta iloinen lomalainen kera uusien kesähiuksien. Vaaleet raidat ei koskaan voi olla huono vaihtoehto, ja tuo just sopivasti uutta ilmettä näin kesäksi munkin hiuksiin! :-) // 2. Niin hullulta kun sen tuntuu ja kuulostaakin, tuun viettämään mun seuraavan lukiokoulupäivän vasta monen SADAN (mitä ihmettä, puhutaan sadoista...) päivän päästä. Okei, oon silti varma, että oon takasin Seinäjoen lukion käytävillä ennemmin ku edes saatan tajuta. Tää aika vaan kuluu niin nopeesti... // 3. "Jaanan kullanmuruset - winners", kiitos 14A ensimmäisestä lukiovuodesta! Pysykää just tollasina, ootte kaikki aivan huippuja :-) i'm gonna miss u guys! // 4. Kun nää Suomen (tai ainakaan Seinäjoen...) säät ei oo oikeen suosinu nyt alkukesästä, en oo ollenkaan pahalla seurannu Monroen sääennusteita. Monena päivänä täyttä aurinkoa ja lämpötilat hipoo joka päivä melkein +30 asteen lukemia. Ei huono!


1. Viime viikon sunnuntaina saatiin Nellin kans vihdoin (eihän siihen tarvittu ku reilu vuosi...) aikaseks lähteä rullaluistelemaan. Samalla käytiin kesän ekoilla pehmiksillä ja saatiin myös naapurilta huvittuneet katseet meidän jarrutustaidoista... Hahah. // 2. Lauantaina juhlittiin Anskua ja vietettiin ihanat ylioppilasjuhlat. Ai vitsit miten kiitollinen saankaan olla mun omasta "isosiskosta". Suuret onnittelut vielä näin myöhässä kaikille lakin saaneille! // 3. No words needed. Tää kuva tiivistää niin hyvin mun viimesen koeviikon fiilikset, joten se oli vaan aivan pakko saada jakaa vielä teidän kans. // 4. Vielä viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä nopea lauantain juhlien snapchat-räpsy Nellin kanssa. Puss och kram!


"Who knows where life will take you, the road is long. But in the end, the journey is the destination."


Ja jos vielä palataan vähän kuulumisiin, niin nyt viime aikoina musta on tuntunu ihan sille, että mun fiilikset heittäis kokoajan kuperkeikkaa. On tapahtunu kaikenlaista ja on ollu ns. kunnon vuoristorataa, mutta luultavasti (ja myös kuulemma...) kuuluu asiaan, haha. Kuitenkin aina kaiken sekavuuden ja jännityksenkin keskeltä oon aina löytäny se ilon, halun ja innostuksen. Aina välillä mun mieleen iskostuu se fakta, että oon oikeesti lähdössä pois 10 kuukaudeksi (esimerkiksi tänään kun sain mun USAn maansisäset lentoliput sähköpostiini, whaaaat ???), mutta välillä taas en voi sisäistää VIELÄKÄÄN tätä kaikkea. Noh, viimestään pakkauksen ja hyvästien kohdalla tuun varmasti sen tajuamaan. Okei, ei mietitä niitä vielä, jooko?

En kuitenkaan voi tietää etukäteen mitä seuraava vuosi tuo mulle tullessaan, enkä voi sanoa olevani täysin valmistautunut kaikkeen mitä ikinä tuleekaan tapahtumaan, mutta voin sanoa, että oon valmis kokemaan sen kaiken. Tän kesän jälkeen (72 päivän päästä... MITÄÄÄH ?!?!) tuun lähtemään Amerikkaan ja muodostamaan uuden elämän sinne. Ei varmastikaan tule olemaan helppoa, mutta sitäkin varmemmin sen arvoista.

Nyt loppuun vielä yks mun viime aikojen lemppariteksteistä.

.
@weheartit

Yrittäkäähän kaikki nauttia lomasta, vaikka säät ei ainakaan vielä aivan täysillä suosikkaan! Nyt tääkin menee unten maille, että huomenna jaksaa herätä töihin. Kuullaan! :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti