maanantai 31. elokuuta 2015

SOFT LANDING CAMP & THE FIRST ONE FROM USA

Heippa kaikki sielä rapakon toisella puolen!
Vihdoin sain aikaseks tehdä mun ensimmäisen postauksen täältä Amerikan päästä! Täälä mulla takana jo reilu 2 viikkoa, ja vaikka mitä oon jo kerenny näkemään ja kokemaan. Niin paljon kaikkea hyvää, mutta on mukaan mahtunu myös niitä vaikeampia hetkiä. Nyt kuitenkin tiedätte, että elossa siis ollaan, hahah!

Tuun tekemään paremman postauksen ensimmäisten viikkojen kuulumisista ja siitä, miten mulla täälä menee. Tuun kertomaan myös tarkemmin mitä kaikkea mun ekat viikot on täälä Utahissa oikeen pitäny sisällään. Nyt kuitenkin vaan tämmöset pikakuulumiset ja enemmän asiaa Nycistä!

Mun vuosi alkoi siis Soft Landing Campillä New Yorkissa ja voin kertoa, että se kaupunki oli just kaikkea sitä, mitä siitä voi edes kuvitella. Ihan niinkuin elokuvissa, niin huikea ja sanoinkuvaamaton. Ja vitsit millasten ihmisten kanssa mä sainkaan sen kokea! Vaikka kokonaisia päiviä oli vain kolme, nähtiin me silti niin paljon. Lower & Upper Manhattan, Rockefeller Center / The Top Of The Rock, Time Square, Brooklyn Brigde, Soho, Central Park, Jersey Carden Outlet Mall ja paaaljon muuta! Lisäksi mm. syötiin maailman parhaat hampurilaiset ShakeShack nimisessä paikassa, naurettiin monta kertaa niin paljon että mahaan sattui, kärsittiin jet lagista, totuteltiin englannin kieleen ja yli 30asteen lämpötiloihin ja yksinkertaisesti nautittiin ja ihmeteltiin sitä, että nyt meidän vaihtovuosi on oikeesti alkanut. Annetaan nyt kuvien puhua puolestaan!































Lopuksi haluan vielä mainita yhdestä iloisesta asiasta, joka muutama päivä sitten kantautui mun korviin tänne kauas. Mun serkku on mennyt kihloihin, joten suuret onnittelut sinne!! :-)

Nyt Amerikka hiljenee ja painuu nukkumaan, huomenna koulu ja soccer harjoitukset taas kutsuu.
Paljon haleja Suomeen ja take care!

With love, Miila

1 kommentti:

  1. Isot kiitokset viiveellä Miila!
    Paljon tsemppiä sinne ����

    -Petri&Tiia

    VastaaPoista